מוקדם יותר השבוע, כתב ספורט מקומי בטקסס צייץ את דעתו כי החלקה על אמנות היא לא ספורט. הוא הגיב משתמש אחר שאמר שאם אתה צריך לבחור שיר כחלק מהספורט שלך, זו אמנות ולא ספורט. הכתב, אדוארד אגרוס, צייץ את תגובתו בזמן שהמחליקים האולימפיים התחרו.
תודה! יש לי את הכבוד המירבי למחליקים, רק כמה אנשים ביקום יכולים לעשות את זה והם ראויים לשבחי.
מה אגיד אפליקציהאבל זה לא ספורט. https://t.co/SGw3KwGr7n
- אדוארד אגרוס (@ EdwardEgrosFox4) 12 בפברואר 2018
מיד, הרבה אנשים נעלבו, גם אוהדי הספורט וגם אולימפיים (פלוס כל מי שפשוט לא מעריך התנשאות מהסוג הזה). המחליק האולימפי גרייסי גולד הציג את ההגדרה המילולית של המילה ספורט.
נראה כמו החלקה זו ההגדרה של ספורט. ספורטאים בענף ספורט זה צריכים להתחרות כשהם נראים חמים. נסו לעמוד בקצב & # x1f618; pic.twitter.com/vqgV38sNy0
- גרייסי גולד (@GraceEGold) 13 בפברואר 2018
אגרוס טען כי החלקה על דמות היא סובייקטיבית מכדי שיהיו מדדים ניתנים לכימות הקובעים את הזוכה. במוחו, זה הופך את זה לאמנות ולא לספורט. זה לא בדיוק טיעון תקף, בהתחשב בהרבה ענפי ספורט כפופים לפרשנות אנושית, כפי שציין זוכה מדליית הארד האולימפית, ג'פרי בוטל.
האם ההיגיון הזה חל על כל ענפי הספורט הכוללים מידה כלשהי של סובייקטיביות. כל ענף ספורט עם שופט, שופט, או שופט. ראיתי כל כך הרבה שיחות רעות, שהרבה משפיעות על תוצאות בהוקי, כדורגל, כדורגל אמריקאי, אגרוף וכו '. דעה זו היא אור, אני לא מסכים בזה.
- ג'פרי בוטל (@J_Butt) 13 בפברואר 2018
בנוסף, זה פשוט לא בסדר. לרובנו שצופים בבית, החלקה על האמנות עשויה להיראות כמו ריקוד קרח אתלטי יפהפה, אך יש מערכת ניקוד מדויקת מאוד. טעמם של השופטים משחק בתוצאה, אך החלקה עדיין מתאימה מאוד להגדרת ספורט.
גם אני לא מסכים איתך שם. לכל אחד מההחלקות שלהם רכיבים נדרשים - וכל קפיצה / אלמנט זוכה לציון בסיס שנקבע מראש.
כמה טוב שהם מבצעים את זה יכול להוסיף או להפחית מהסכום הסופי שלהם. אבל אני לא חושב שזה פחות או יותר סובייקטיבי מסנובורד
- טים סיסקו (@ TimCiescoNBC5) 12 בפברואר 2018
ברור שהוא לא מבין את מערכת הניקוד. המתמטיקה. כמות הנקודות שנקבעה תלוי באיזו קפיצה או סיבוב מדובר. הדיוק הנדרש. רבע האינץ 'שיכול לשנות משהו מ- Lutz ל- Flutz וכיצד מחשבים עוקבים אחר כל זה.
- סטפני סמית '(@StephNewsNow) 13 בפברואר 2018
אבל נראה שלארגוס לא אכפת מעובדות והגיון. נראה שהוא לא מבין (או מעמיד פנים שהוא לא מבין) למה להגיד משהו זה לא ספורט בזמן שהוא צופה בו בזמן אירוע ספורטיבי. הוא מזלזל או מזלזל. למה לשבח את האתלטיות של המחליקים, אבל בעצם לומר שהם לא שייכים לאולימפיאדה (כי בכל זאת האולימפיאדה מיועדת לספורט) זה לא שבח, זה מעליב.
שוב, לומר שהחלקה על אמנות היא לא ספורט, וההגנה היא מדהימה. חוץ מזה הייתי שוחט אותך בסלסול. #לְטַאטֵא https://t.co/CifccEUZ38
למה שקט לבוש ככה- אדוארד אגרוס (@ EdwardEgrosFox4) 13 בפברואר 2018
לא מצמצם אף אחד, אני לא רוצה שההחלקה על הדמויות תיעלם או שמי שעושה את זה יצטמצם בשום צורה שהיא. אז למה לעשות את זה אישי? https://t.co/yClJS9OSKQ
- אדוארד אגרוס (@ EdwardEgrosFox4) 13 בפברואר 2018
הטענה שהוא לא מצמצם אף אחד בזמן שהוא אומר שהחלקה על אמנות היא לא ספורט זה המקבילה לאומר שום עבירה בזמן שאתה אומר משהו פוגע. זה בעצם לא הופך את מה שהוא אומר למעליב פחות.
זה יפתיע אותך ללמוד שגם ארגוס לא רואה בהתעמלות ספורט? לא ברור שלא.
לא אמר שהם לא אתלטיים, הם חזקים ובכושר נהדר. אבל הם מתחרים באירועים שאינם ספורט.
- אדוארד אגרוס (@ EdwardEgrosFox4) 12 בפברואר 2018
גישה מזלזל זו נפוצה כלפי ספורט שנחשב לנשי. ספורט כמו החלקה, התעמלות, מעודדות - אלו אינם בלעדיים בשום דרך לנשים, אך לעתים קרובות הם קשורים לנשים ויש להם כוכבות נשיות בולטות. לעתים קרובות הם נחשבים גם פחותים או לא ענפי ספורט.
זלזול בענפי הספורט הללו מספיק גרוע כשהם מגיעים מהציבור הרחב. אבל זה התפקיד של הבחור הזה להבין את ענפי הספורט שהוא מכסה ולהסביר אותם לצופים. זה בטוח נראה שהוא לא מכבד החלקה על הקרח, ובוחר לבטל את זה במקום ללמוד משהו על זה.
מקרי מוות ממשחקי הכס
עד כמה שהאיש הזה לא רוצה לדווח על מחליקים, מחליקים לא רוצים מישהו שלא מכבד או מבין את הספורט שלהם מעיר על ביצועיהם.
התפקיד שלך הוא להיות כתב ספורט. החלקה על ציור אינה ספורט בשבילך. היצמד לדיווח על ספורט אמיתי, נעשה את עבודתך, ואנחנו נעשה את שלנו. https://t.co/y5IHypOC8h
- וינסנט ג'ואו (@govincentzhou) 13 בפברואר 2018
(תמונה: אריס מסיניס / AFP / Getty Images)